понеділок, 14 листопада 2016 р.

Науково-методичноого семінару «Педагогічний менеджмент в умовах реалізації інклюзивного навчання в загальноосвітньому просторі»

 ПЕДАГОГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАГАЛЬНОООСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
    11 листопада на базі компетентнісного центру інклюзивної освіти БДПУ проходили заходи щодо роботи над спільним проектом Темпус IV «Підготовка педагогів та освітніх менеджерів до роботи з гетерогенними групами й організаціями».
       Представники школи – Дмитренко Л.О., заступник директора з НВР та Волик А.С. - педагог соціальний  стали учасниками   науково-методичноого семінару «Педагогічний менеджмент в умовах реалізації інклюзивного навчання в загальноосвітньому просторі»(керівник проекту — професор Ольга Грауман, Фондовий університет, м. Хільдесхайм, Німеччина).
 
 Метою роботи семінару було:
  • ознайомити з практикою орієнтованими стратегіями розвитку та вдосконалення інклюзивного процесу;
  •  розкрити умови створення та функціонування доступного психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами; надати рекомендації педагогам щодо організації роботи в інклюзивному класі;
  •  висвітлити основні підходи та технології диференціації навчання та виховання дітей в умовах інклюзивного середовища;
  •  забезпечити координацію діяльності педагогів і батьків для задоволення освітніх потреб дітей з особливими психофізичного розвитку.
    
В основу роботи було запроваджено:
- урок толерантності;
- соціалізувальний потенціал сім’ї дитини з особливими потребами;
- технологічна модель реалізації інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах;
- розвиток професійної компетентності педагога інклюзивного закладу;
- складання дорожньої карти інклюзивного освітнього ландшафту в школі.

Немає коментарів:

Дописати коментар